27 Eylül 2011 Salı

Bundanda eksik kalmadım , kalamadım

Evet dostlar hepimizin gözü aydın , sonunda açtım blog'umu :)  Ayy adını ne koysam , şu mu olsun bu mu olsun gibi sorularla sevgili arkadaşlarımın beynini siktiğim , deprosyonlara girip çıktığım , ünlü olma hayalleri kurduğum 2 haftadan sonra bitirebildim bu işi.Bir yazıyla başlamadın mı başlanmıyormuş bu blog işine, onu anladım. ne zamandır erteliyorum, ne zaman yeltensem “aman yeaa ne yazıcam ki ilkin” oluyorum. sonra kır dizini ve aklına ilk gelen şeyle başla dedim ( zira yıllar sonra çok ünlü olup uğur mumcu kitap çıkarma teklifleri sunup , o fenomenlerin katıldığı sosyal medya şeysine çıktığımda falan  muhtemelen " bu blog açma fikri nerden çıktı , bugüne gelene kadar neler yaşadın " başlıklı bi konuşma yapmam gerekecek) o yüzden unutmadan yazayım şunu .

Tüm yaşıtlarımın " Bu sene son senem , hayatımızın geri kalanı 2 saatlik bi sınava bağlıııı " gibi düşüncelerle kendini çalışmaya verdiği ,günde bilmem kaç yüz soru çözdüğü bu yılda ben can sıkıntısından blog açmaya karar verdim . Zaten uzun zamandır  açmak istiyodum. Yaa Allahh Bismillah dedim ve bu işide el attım ,eksik kalamazdım asla . Tabi bu işlerin öyle sandığım kadar kolay olmadığını anlamam pekte uzun zaman almadı. İlk aşama isim bulmaydı . Etkileyici komik akılda kalan bişey olmalıydı. Arkadaşlarımında  yardımı ile bu işi hallettik.Aslında tam halledemedik çünkü ben kesin kararımı vermedim , yani 2 gün sonra ' Enerjisi Kacmıs Redbull ' adlı bi blog bulamazsanız korkmanıza gerek yok ben yine bi kararsızlığın eşiğindeyimdir. Kuru fasülye pilav , Asidi kaçmış kola gibi birbirinden saçma isimden sonra , daha güzelini bulana kadar " Enerjisi kaçmış Redbull'da karar kıldım .
Vee asıl meseleye geldik,blogu açtık iyi hoşda ne yazıcaktım k ben buraya ? Hadi ilk yazıyı hallettik ya sonra nolcaktı ? Bunuda zamanı gelince düşünürüm aman yaa diyerek erteledim zaten hayatımı bi yazsam sitcom olur , dedim bunuda öyle çözdük.


Bunlarda benim canlarım gelmek istersiniz her zaman kapım açıktır beklerim :) http://twitter.com/#!/Buse_Bozkurt

4 yorum:

  1. Sınav stresinden kaçmak için en uygun yerdir blog. Ayrıca "Enerjisi Kaçmış Redbull" gayet hoş. Beğendim. Yazılarınla sık sık şenlendirirsin umarım burayı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) kusura bakma 1 yıl geçicek aradan nerdeyse ama daha yeni görüyorum. kış boyunca dersiydi sınavıydı bilmem nesiydi derken girip bakmaya zaman bulamadım hiç . tekrar çok sağol

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. geç kalmışım biraz ama meraba :) öküzüm yemin ediyorum yorum geldiğini 1 yıl sonra farkettim

      Sil