9 Ekim 2011 Pazar

Ölmedim , sürünüyorum

Ve sonunda başlıyorum 2. yazıma :) biliyorum daha 2 haftalık bi blog için " o kadar fenomen , o kadar yoğunum ki , buralarla uğraşcak vaktim yok beybii " havaları saçma ama amacım gerçekten bu değil. İnanın   tuvalete sıçmaya gidecek vaktim bile yok . 2 haftadır bi sitcom'un 3 bölümlük ihtiyacını karşılayacak kadar olay yaşadım . Unutcam diyede korkuyorum ama oturup bi türlü yazmaya vakit bulamadım . Bu işler böyledir zaten . Zamanınız vardır , yazacak şeyiniz yoktur. Sonra yazacak birsürü şeyiniz olur ama zamanınız yoktur ( bu cümle sanki bi yerlerden tanıdık geliyo diyenler varsa soktuğum Murphy'nin kanunlarından uyarladım . Murpy de kim diyenlerde kendilerini en yakın camdan atsınlar ya valla yaşamasın onlar . cahıl nolcak )

Öhüm öhüm.. nerde kalmıştık . yazmak istediğim bissürü şey var ama ben aralarından en etkileyici olanını yazcam size şimdilik.

Geçen hafta cuma benim biricik kardeşim hastalandı , sonra onu hastaneye götürdüler bende evde yalnız kaldım . bekliyorum bi saat oldu iki saat oldu yok , gelmiyo kimse. her aradığımda bi saate biter işimiz diyolar.Ondan sonra öğrendimki serum takmışlar çocukceğize o yüzden gelemiyceklermiş.tabi ben duyunca başladım zırlamaya . Nasıl ağlıyorum ama " Allaaaamm nolur ona bişey olmasın , ona bişey olmasın bana olsunnn " diye .Bu krizi atlattıktan sonra aklıma bişey geldi. Ben sabaha kadar evde yalnızdım !!  ayy inanmıyoromm bu yaşında korkuyo musun seeen ?! dediğinizi duyar gibiyim. Napıyım böyleyim işte ben . Açtım televizyonu Dedektif Memoli mi neyse Tntde bi dizi başlamış onun tekrarını  izliyorum . Orda Memoli'yi oynayan bi adam var adını falan bilmem adamda bi adonis var , bildiğin kas yığını .bide böyle beyaz tişört giymiş iyice belli olmuş ne var ne yoksa. Ama bunlar bile ilgimi çekmiyo , umrumda değil hiçbişey . Sonra bana  üşüme geldi gidiyim içerden battaniye alıyım dedim . Bi tıkırtılar duymaya başladım . Odama gitmeye korktuğum için bütün gece it gibi titreyip salonda televizyon seyrettim .daha sonra sızmışım koltukta . - en son saate baktığımda 5 buçuk gibi bşeydi sanırım . Ertesi günde gördüğüm , telefonda konuştuğum herkese anlattım bu olayları( ama nasıl korktuğumu falan söylemedim, gururumdan ödün vermedim merak etmeyin :))

Sonracığıma pazar günü kalktım bende  bi mide bulantısı bi şimdi kusucam şimdi hissi derken isal başladı. Öyle böyle kötü değilim ama ölüyorum  kolumu kaldırcak halim yok . Alttan üstten gidiyo . Anasınıfınfa beslenme saatinde yediğim poğaçalara kadar kustum .Hastaneyede gittim ama sıçtığımın doktoru hiç ilgilenmedi - tahliller temiz çıktı benim sana yapacak bişeyim yok kus için temizlenir dedi pezeveng. Ulan piç 6 sene ne diye okudun yapacak bişeyin yoksa , ne bok yedin o kadar yıl !! Baktım kimseden fayda yok nane limonu dost bildim kendime . İçmemek için her ne kadar direndiysem de 6 sene okuyan o doktor müsvettesinden daha hayırlı çıktı içtiğim bi bardak nane limon , o biraz iyi etti beni. Ve iyileştiğimde anladım ki gerçekten herşeyin başı sağlıkmış , can sıkıntısından uydurulmamış o söz. O an ne aşkı , ne arkadaşı , hiçbişey umrunda olmuyor .

( ne kadar acı çektiysemde , 2 gün kusmanın sonucu 3 kilo verdim , ama merak etmeyin iyileşince aldım geri hepsini , bide pazartesi günü deneme sınavımız vardı onada girmedim  " girseydim 500 çekcektim ben olumm , ayy keşke girebilseydim "diye öttüm durdum her yerde .dersane öğretmenide  "sen üzülme biz seni sınava alırız yeniden " dedi işte olursa öyle bişey sıçtım demektir )

Yani demem odur ki dostlar sağlığınızın kıymetini bilin ve asla boş konuşmayın yoksa benim gibi olursunuz.

vee son olarak ihtimal vermiyorum  ama o doktor bu yazıyı okuyorsa eğer ,  annem bile senden daha iyi doktor ,  hep atlet giymediğinden bunlar kıçın başın açık dolaşırsan heralde hasta olursun müstahak sana dedi koydu kadın teşhisi .

1 yorum:

  1. Acaip samimi buldum lan yazını niye devam etmiyon yazmaya yaz lan arada takip bile ederim seni

    YanıtlaSil