26 Aralık 2011 Pazartesi

Biraz karışık gidebilirim .

* o iş başvurusu için bowling salonuna verilen eşşek kadar facebook pozlu fotoğraf olmamış. böyle ufak tefek saçma şeyler bu diziye gerçekten yakışmıyor.
* patlama efektleri bilmem neler çok afedersin ama bokum gibiydi. net. yani tamam hadi bunu bir nebze olsun anlayabilirim en nihayetinde benim kafamın basmadığı teknik bir takım birşeylerden dolayı bu patlama sahnelerinin hakkını veremiyor olabilirsiniz fakat bir önceki maddede bahsettiğim fotoğraf beni çok rahatsız etti . içerledim resmen .
* o patlama sonrası hayalet ve harun'un işitmeyen tavırları , harunun kulağım sikildi lan diye bağırışı falan çok iyiydi.

* ceco iyiki ölmedi , tamda alışmıştık keretaya iyi oldu bu iyi.
* neşetsiz, şevketsiz, alkolsüz bir bölümdü.Bi daha böyla olmasındı.
* "iş başvurusunda bir fotoğrafı olacaktı" diyerek ortaya çıkardığınız o fotoğraf hakikatten çok üzdü beni ya.
* yan rollerde de çok sağlam oyunculuk vardı bence bu hafta. lisedeki 4 kafadarın ikisi olsun bereli oğlanla oğlanla kübra zillisi), sucunun çırağı olsun, cafedeki doğa isimli denyo olsun, yine öldürülen elemanın lisedeki hısmı olsun efendime söyliyim boş su damacanası ile adama vuran eleman , adamı doğrarken tarhana çorbası karıştırır gibi rahat olan angaralı dexter abimiz olsun çok , çok iyiydi.

* o  patlatılan pastanın üstünde "mutlu yıllar behzat" yazıyordu sanırım. bunun iki sebebi olabilir diye düşünüyorum. birincisi noel hesabına, yeni yıl hesabına yazdılar bunu. ikincisi de behzat'ın doğum günü hakkatten de o gündür. eğer gerçek zamanla paralel gittiğini düşünürsek demek ki behzat'ın doğum günü 25 aralık demektir (26 aralık da olabilir tabi bilemedim şimdi) ha bu tespit doğruysa bile ne sikime yaracayacak bilemiyorum. belki ceyda'nın behzat'ın evinde bir takım yemek hazırlıkları yapmasını daha meşru bir tabana oturtur.
* birileri esra-ceyda benzerliğinden dem vurmuş. savcı hep yengemizdir , hep canımızdır . az mı uğraştı zamanında ya ceyda da kimmiş ?
* o iş başvurusu yapan kız bir vesikalık çektirip onu vereymiş başvurusuyla birlikte, iyi olacakmış ya...
* esra sana helal olsun be. on numara beş yıldız oyunculuk çıkartıyorsun.
* ceyda allahını seversen oyuncak bebeği ile oynayan küçük kız çocuğu gibi ilgilenmekten vaz geç artık şule'den. bi de işin aslını bilmiyor bilmeden şule'ye bu kadar abartı şekilde iyi davranıyor oluşun, şule'yi berna'nın yerine koyma çabaların çok kötü hissettiriyor insana kendisini. fakat sen de 10 numara bir oyunculuk çıkartıyorsun galba.
* yalnız ağalar beyler, ben unutuyorum ya. vallahi bak, şu 2. sezon boyunca kaç bölüm oldu, bu bölümlerde olanların bir çoğunu hatırlayamıyorum. işte mesela facebook pozu verdiği bir fotoğrafını 10 cmx15 cm bastırarak başvuru formuna ekleyen kız var ya. o kimdi net olarak hatırlamıyorum ben. mesela behzatların bir arkadaşı vardı, yine müdür, onun öldürülmesi olayını da öyle detayları ile hatırlayamıyorum. bunları bir toplayıp önümüze koysunlar artık bence.
* aziz komiser ve sahnelerine söylecek tek kelimem yok. torunuyla çalışması diyologlar falan süperdi abi.

*sana laflar hazırladım selim ! bekliyodum böyle bi ibneliği senden.
*akbabuşum bi sahnede ösym'ye iyi giydirmiştir hakkını vermek gerek (ÖSYM yanında solda sıfır kaldı, damacana karşılığı soru mu verilir la)
Haftaya yılbaşı diye olmazsa çok yazık olacak. 14 gün ızdırap gibi geçecek.
Bu yüzden yeni yıldan tek beklentim 1 ocakta 46. bölümün yayınlanması.

( noktalama hataları , özel adların cümlelerin hep küçükle başlaması , bitişik yazdığım dahi anlamındaki -de , -da'lar için çok ama çok pardon, her türlü küfürü hakediyorum şuan ama napıyım canım ebesinin amısı kadar yazı yazmışım bide onlarla mı uğraşsaydım yani halla halla )

neyse öpenzi :) ( öpenzi ne la + ileri italyanca o sen anlamazsın ) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder