4 Mart 2012 Pazar

İnci sözlüğün okur kitlesi

Bizim sınıfta dört beş tip var. Bu tiplerden şöyle bahsedeyim. 10 metrekare kaşa sahip, “31. soru A çocuklar” gibi şeyler döndüğünde gülen, sınıfa vogue götürdüğümde vogue’u gizlice çalıp arada memeuculu manken görüp “AĞŞŞŞ” olan, zavallı,  tipler.
Bir de okula dönelim. Okulun zaten %90’ı üstteki tiplerden oluşuyor. Geri kalan %10’u da. Onlar da sadece tipten kurtarıyor lan.
Neyse. 1. paragrafta bahsettiğim tipler ONCO SOZLOK OHHOHOHO UNCO SOZLOK OĞOĞOĞOĞOĞ KONKO ÇOK KOMOK YOO OÇMUYUN DODOLOR OHOHOHOHOHOHOHO (Tercüme: İnci sözlük çok komik ya açmayın dedeler EHEHEHEHE) diye geziyor falan. Neyse. Bunlar bir de bilmiyormuşuz gibi bize inci’yle ilgili saçmasapan şeyler söyleyip, anlamadığımızı sanıp eğleniyorlar kendi aralarında. Yazık.
Bir de okul var. Okulda da çeşitli yerlerde, ziyaretçi defterinde mi ne zıkkımsa onda, falan, her yerde “inci öper CcC” falan yazıyor. Böyle.
Şimdi.
İnci sözlüğün okur kitlesi bu. Sadece bizim okulumuzda böyle olduğunu da düşünmüyorum. Hala antin kuntin her yerde dialogunun şeyolmasından bıktım. Sıkıldım lan. SIKILDIM SİZİN DEDE GEYİĞİNİZDEN, 12,5 ŞEYİNİZDEN BİLMEMNENİZDEN. YETER. SİZİ ZAVALLI ERGENYUSLAR.
Bir de,
tek ümidin seneye iyi bi okula kapak atabilmek yoksa bunların bi level atlamış versiyonları hiç çekilmez.

Sonradan aklıma gelen çılgınlık: Bi de bunlar inci sözlüğü biliyorlar diye kendilerini kültürlü, marjinal ve farklı sanıyorlar. Piğe!